1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
ADGTalk | 29.01
La síndrome de la impostora

Comença l’any amb una nova sessió del cicle de conferències ADGTalk, que en aquesta edició aborda un tema de gran rellevància: t’has sentit alguna vegada com un impostor o una impostora en el teu entorn professional?

Aquest esdeveniment, organitzat per Friends of Figma Barcelona i ADG-FAD, té com a objectiu oferir eines pràctiques i coneixements per a:
— Comprendre què és el síndrome de l’impostor/a.
— Identificar si és habitual experimentar-lo en el dia a dia laboral.
— Aprendre a gestionar-lo de manera efectiva.

Què hi trobaràs a l’esdeveniment?18:30 h: Presentació inicial
La jornada arrencarà amb una ponència d’Elsa Álvarez, digital product designer a Manychat, que compartirà dades rellevants sobre el síndrome de l’impostor/a. També explicarà com l’ha afrontat durant la seva carrera com a dissenyadora i quines estratègies li han funcionat millor.

19:00 h: Taula rodona i debat en directe
A continuació, s’obrirà una taula rodona amb la participació de tres professionals del disseny i una persona experta en psicologia. A més, s’habilitarà una plataforma interactiva perquè els assistents puguin proposar temes de debat i formular preguntes en temps real.

20:00 h: Networking amb cervesa
L’esdeveniment conclourà amb una dinàmica de networking acompanyada d’una cervesa, cortesia de Moritz. Una oportunitat ideal per connectar amb altres professionals i compartir experiències.

Detalls de l’esdevenimentDimecres 29 de gener
Auditori del DHub Barcelona

18:00 h: Inici d’acreditacions
18:30 h: Conferència ADGTalk
20:00 h: Networking amb cervesa

EntradesReserva ara la teva entrada:
— Entrada general: 5 € (IVA inclòs).
— Entrada per a sòcies/socis d’ADG: Gratuïta (imprescindible reserva prèvia).
— Entrada per a membres de FOFBCN: Gratuïta (amb codi promocional).

Entradas relacionadas